Indica publicitat
Dimecres, 8 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dijous, 11 de de juliol del 2013 | 15:44
Crònica · Afers religiosos

El Papa no farà cas del bisbe de Vic

Els catòlics molt conservadors, com el bisbe Romà Casanova, són papistes però el Papa Francesc no farà cas d'algunes propostes pastorals del titular de la diòcesi de Vic. Una proposta de Casanova és que resar el Rosari mentre es condueix per la carretera és una bona companyia.

El bisbe Romà Casanova.

El bisbe no té en compte que el Rosari té un ritme repetitiu i monòton que pot provocar la son dels qui van al cotxe, inclòs el conductor.

El papa Francesc ha comentat el que li passa en ocasions quan es disposa a pregar al Déu de Jesús: "Algunes vegades m'adormo una miqueta. És veritat, perquè una mica de cansament del dia t'adorm. Però ell m'entén. Sento tan consol quan penso que ell em mira. Nosaltres pensem que hem de resar, parlar, parlar i parlar... ¡no! Deixa't mirar pel Senyor".

Una altra proposta de Casanova és sintonitzar, mentre es condueix, les emissores cristianes "que ens proporcionen una programació adequada per alimentar la nostra fe". Cal suposar que el bisbe no es deu referir a alguns espais de la Cope, vinculada a la Conferència Episcopal Espanyola, que utilitzen de manera sectària els afers relacionats amb Catalunya, la seva convivència i les seves reivindicacions.

El Papa Francesc ha deixat molt clar que la desinformació, la difamació i la calúmnia practicada per alguns mitjans, que es presenten com catòlics, fan molt mal a l'Església i a la societat.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat