
Barcelona ·
Amb l'objectiu de potenciar la política exterior catalana i dirigint la mirada a l'horitzó que permeti aconseguir que Catalunya sigui un país conegut i reconegut al món, s'ha celebrat aquesta setmana el Fòrum Catalunya Món de debat i anàlisi sobre el procés d'internacionalització del país.
Organitzat per la Generalitat de Catalunya i amb la presència de múltiples agents econòmics, socials i culturals del país, la jornada ha constituït una vertadera crida a favor de la construcció d'una potent acció exterior catalana. El vicepresident de la Generalitat i president del Patronat Catalunya Món, Josep-Lluís Carod-Rovira, ha instat, en aquesta línia, a impulsar Catalunya "cap enfora", i ha demanat als assistents a fer un "esforç" per assolir el "dret de Catalunya a sortir al món".
"s també a les vostres mans que Catalunya sigui un país conegut i reconegut al món, vosaltres i nosaltres som el missatge d'aquest fòrum" ha reconegut Carod, que ha volgut deixar palesa la importància del camí cap a la "Catalunya global, la Catalunya al món", una via que "ja és irreversible, perquè no hi ha cap altre camí que aquest".