Indica publicitat
Dimecres, 8 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dilluns, 11 de de maig del 2009 | 14:52
La fotografia · Societat civil

Èxit de convocatòria a València

Barcelona · Unides sota el lema "Junts podem", unes 30.000 persones van manifestar aquest cap de setmana la voluntat d'un canvi a València. La manifestació, convocada per Acció Cultural del País Valencià i altres organitzacions, va demanar un "canvi de cicle social i polític al País Valencià".

D'entre les demandes, els manifestants van reivindicar una Televisió sense fronteres que inclogui una iniciativa legislativa popular per aconseguir la plena legalització de TV3 al País Valencià. En aquest sentit, els manifestants van denunciar la clausura dels repetidors de Televisió de Catalunya, així com el càstig econòmic a Acció Cultural del País Valencià amb "multes injustes i desproporcionades". Els milers d'assistents també van denunciar la contínua persecució de la llengua i la cultura pròpies que provoquen la regressió de l'ús del català a València.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Notícies relacionades
Notícia · Comunicació
El nou director de Tv3 afirma "Jo vinc aquí a arriscar"
Notícia · Cultura i mitjans de comunicació
Vicent Sanchis substituirà Jaume Peral al capdavant de TV3
Recull de premsa · Cultura i mitjans de comunicació
Condeminas: "TV3 es pot esperar any més?"
Opinió · Cultura i mitjans de comunicació
Siguem seriosos i reforcem TV3
Notícia · Comunicació
L'entrevista de Buenafuente a Puigdemont a TV3 va ser seguida per 554.000 persones
Crònica · Col·lectiu Columna Macià-Companys
Miserable TV3?
La fotografia · País Valencià
Milers de persones celebren el canvi al País Valencià
Notícia · Cultura i mitjans de comunicació
"TV3 és un instrument poderós i té molta influència en la societat catalana: és una autèntica estructura d'estat"
Notícia · Cultura i mitjans de comunicació
Joan B. Culla para els peus a un telepredicador
Notícia · Cultura i mitjans de comunicació
Jaume Peral, nou director de TV3
Indica publicitat