Indica publicitat
Dimecres, 8 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dimecres, 27 de de maig del 2009 | 15:37
Notícia · Comunicació

Jaume Roures: "El català no té cabuda a la televisió privada"

Palma · El director general de Mediapro i màxim accionista de La Sexta, Jaume Roures, ha afirmat que el lloc de la llengua catalana al món de la televisió "és a les cadenes públiques". En una conferència organitzada per la Obra Cultural Balear (OCB) a Palma de Mallorca, Roures ha dit que la llengua catalana

al món de la televisió només té cabuda "a les cadenes públiques" i ha corroborat que "no hi ha espai per a una televisió privada en llengua catalana". Jaume Roures ha explicat a la conferència "El marc comunicatiu en català" que aquest és el motiu pel qual els canals en català "pertanyen majoritàriament a administracions públiques".

Roures ha posat com a exemples d'aquesta explicació les cadenes TV3 i Barcelona TV, ambdues de titularitat pública. L'accionista majoritari de La Sexta ha parlat també de les novetats en l'àmbit de les retransmissions esportives que es volen implantar en la propera temporada.

En aquest sentit, Roures ha deixat clar que la gratuïtat de les retransmissions esportives ha arribat a la fi, i ha adelantat que els partits dels dissabtes seran gratuïts mentre que els partits dels diumenges caldrà pagar-los.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat