L’auditori Enric Granados de la capital del Segrià és l’escenari on aquest dijous té lloc la tercera Trobada de ràdios i televisions públiques i locals que organitza l’Agència Catalana de Notícies (ACN). Enguany, la jornada se centrarà en la situació del desplegament del sistema audiovisual local a Catalunya a partir de les experiències de diversos consorcis i la participació d’experts en aquest àmbit, com la directora general de Comunicació i Serveis de Difusió Audiovisual de la Generalitat, Gemma Domènech, o el conseller del CAC i membre de l’Opinió Catalana Santiago Ramentol.
També es preveu que la trobada serveixi per avaluar si s’han complert les previsions del darrer encontre, és a dir, el desplegament dels múltiplex i quina influència tenen els nous canvis tecnològics a les ràdios d’àmbit local.
L’ACN, agència que des d’un principi ha apostat per les noves tecnologies i de la qual se serveixen precisament moltes emissores, pretén “obrir el debat sobre quins fonaments cal establir per consolidar el nou panorama audiovisual del sector públic d’arreu de Catalunya”.