Indica publicitat
Dimarts, 14 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dilluns, 9 de de maig del 2005 | 00:00
Notícia · Cultura

El Grup Cultura 03, a la Xina


Tal com va informar Oriol Soler a les V Jornades de l'Opinió Catalana, i avui Eduard Voltas a Comunicacio21, l'empresa Critèria comptarà amb una delegació a la Xina a partir del proper mes de juny, gràcies a un acord amb la universitat Wandong. L'equip de creac Tal com va informar Oriol Soler a les V Jornades de l'Opinió Catalana, i avui Eduard Voltas a Comunicacio21, l'empresa Critèria comptarà amb una delegació a la Xina a partir del proper mes de juny, gràcies a un acord amb la universitat Wandong. L'equip de creació de continguts editorials, majoritàriament adreçat a multinacionals que vulguin obrir mercat en aquest país, estarà comandat per Cel.la Mondéjar. Després de crear Sàpiens, Nat i diversos col·leccionables, així com la col·lecció Ara Llibres, el Grup Cultura 03 fa el seu primer pas cap a la internacionalització del seu negoci, i és un exemple de dues persones emprenedores com Oriol Soler i Eduard Voltas, que dirigeixen el grup.
El Grup Cultura 03 neix del convenciment que és imprescindible per al futur de la cultura catalana i, més enllà de la cultura, per al futur del nostre país, una indústria cultural sòlida, independent i amb una clara vocació de servei a la societat de la qual sorgeix i en la qual desenvolupa la seva activitat.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat