Indica publicitat
Dimecres, 8 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Divendres, 23 de de gener del 2009 | 15:30
Notícia · Cultura

L'APPEC premia la tasca d'Enderrock, Time Out i Cupatges en la Nit de les revistes en català

Barcelona · La desena edició dels Premis que s'atorguen durant la Nit de les revistes en català, organitzada per l'Associació de Publicacions Periòdiques en Català (APPEC), ha deixat com a triomfadores les publicacions Enderrock, Time Out i Cupatges. L'acte, celebrat aquest dijous, ha reconegut també la trajectòria de Vicent Sanchís amb el premi especial de la Junta, i de Ferran Mascarell, cofundador de l'APPEC. La revista Cavall Fort ha estat guardonada per votació popular pels prop de 50 anys que porta sent "la revista infantil de referència".


La publicació musical Enderrock ha rebut el premi APPEC 2008 a una acció digital, per la iniciativa multimèdia que ha realitzat a través de les seves revistes digitals, amb música, clips, enllaços i pàgines interactives. Per la seva banda, Time Out s'ha endut el premi de la categoria de nova publicació per "llicenciar en català, amb un llançament espectacular, una de les millors guies d'oci d'arreu del món". Cupatges ha estat premiada per ser una "publicació de referència vinícola", d'interès tant per als "professionals com per al públic general interessat en la cultura del vi, així com per les seves propostes d'enoturisme i oci".

Aquestes tres publicacions han estat els grans nom de la nit, però no els únics. El guardó a l'acció professional, per exemple, ha estat per la revista Castells. Concretament, per la Nit de Castells, una iniciativa de la publicació que ha esdevingut, en només dues edicions, "el punt de trobada anual de tot el món casteller i plataforma de difusió de la revista".

Finalment, l'editorial premiada amb un premi APPEC 2008 ha estat "Gavarres". El jurat l'ha escollit "per la seva opció editorial consistent a posar al mercat revistes de qualitat que són testimoni d'uns espais, d'una gent i d'uns temps, alhora que eina de coneixement, difusió i conservació del territori".

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Notícies relacionades
Crònica · Cultura i mitjans de comunicació
Neix l'organització patronal de la premsa catalana (paper i digital)
Notícia · Cultura i mitjans de comunicació
Enderrock 200: la història musical del país dels darrers 50 anys
Llibres / revistes ·
Manel, vint mil llegües de viatge submarí
Llibres / revistes · Política
Enderrock
Crònica · Política
Un pas important per als mitjans escrits en català
La fotografia · Cultura
Els Amics de les Arts, triomfadors absoluts dels premis Enderrock 2010
Notícia · Comunicació
L'Anuari de l'espai català de comunicació: radiografia d'una nova era
Notícia · Cultura
La Nit de les Revistes premia Serra d'Or i El Temps
Llibres / revistes · Política
Enderrock
Llibres / revistes · Política
Enderrock
Indica publicitat