Indica publicitat
Dimarts, 14 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dimecres, 8 de d'octubre del 2008 | 16:02
Notícia · Política

Carretero reclama trencar el govern si no hi ha un bon finançament per a Catalunya

Barcelona · El líder del sector crític d'ERC Reagrupament Independentista (RI), Joan Carretero, va apostar ahir per abandonar el govern si hi ha un mal finançament. Carretero, que va vaticinar que el model "no serà bo", va criticar durament la posició d'Esquerra en les negociacions, que segons ell ha consistit en deixar fer a CiU i PSC i avalar qualsevol acord entre els dos partits. Segons el dirigent de Reagrupament, ERC patirà una nova davallada en les properes eleccions si accepta el model. Aquestes declaracions, fetes durant l'acte central de la seva candidata, Rut Carendell,  al congrés regional de Barcelona, mostren fins a quin punt el corrent continua marcant distàncies amb l'actual direcció del partit. També va participar a l'acte Uriel Bertran, que va donar per acabat el tripartit afirmant que el PSC no havia aprofitat "l'oportunitat d'or" que havia tingut. "No podem posar en perill Catalunya per no posar-hi el PSC", va concloure.

L'acte també va comptar amb les intervencions de l'escriptor Víctor Alexandre, l'aspirant a la presidència de la Federació Rut Carendell, i el candidat a la vicepresidència Francesc Sànchez Loro.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat