Indica publicitat
Dimarts, 14 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dimarts, 2 de de desembre del 2008 | 15:52
Notícia · Societat civil

La Plataforma pel Dret de Decidir camina, poc a poc, cap a la seva reunificació

Barcelona · Els contactes entre les dues parts de la PDD, les encapçalades pel president Jaume López d'una banda, i per Elisenda Romeu de l'altra, avancen amb pas segur per assolir la reunificació de l'entitat. El procés de mediació, però, encara no ha arribat a la seva fi. Mentre que des de la part liderada per Elisenda Romeu s'ha fet pública una nota de premsa explicant que acceptaven els "termes i els acords polítics presos durant el procés", Jaume López a declinat pronunciar-se per seguir amb el procés "discretament".

 

Jaume López, doncs, ha explicat que el procés està tirant endavant, però que no en farà comentaris fins que aquest no estigui "més consolidat", ja que la "PDD és una entitat amb sensibilitats molt diverses". D'aquesta manera, López pretén que el procés de mediació vagi madurant amb tranquil·litat sense que es vegi alterada per factors externs.

 

Així doncs, tot i que encara existeixen certes diferències entre les dues parts en conflicte, ambdues tenen voluntat d'aconseguir aquest acord i, de fet, hi estan cada vegada més a prop. De confirmar-se la reunificació, ens trobaríem davant una bona notícia pel país, que necessita ser el més fort possible per fer front als esdeveniments que estan a punt d'arribar.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat