Indica publicitat
Dijous, 9 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Divendres, 4 de de febrer del 2011 | 16:56
Notícia · Societat civil

L'independentista flamenc Bart de Wever serà a Barcelona el 10-A com a observador internacional

Barcelona · El president del partit independentista flamenc NV-A i guanyador de les passades eleccions belgues, Bart de Wever, serà un dels observadors internacionals amb que comptarà la consulta sobre la independència que se celebrarà a Barcelona el proper 10 d'abril. Així ho ha confirmat el portaveu del partit, Jan Jambon, a l'Anna Arqué, coordinadora de la comissió d'Internacional de Barcelona Decideix, en una reunió que ambdós han mantingut a Brussel·les.

Per la seva banda, De Wever ha afirmat que "el clam social que Catalunya ha demostrat durant el procés de la consulta sobre la independència, la seva maduresa en assumir un lideratge polític des del seu divers territori local i la magnífica organització i rigorositat amb que s'ha portat a terme aquest procés ha dotat a la Consulta d'un significat transcendent que fa impossible no voler ser-hi i viure aquesta única experiència amb els catalans i, en concret, els barcelonins. Serà per mi un plaer -ha conclòs- poder participar d'aquest procés, exemple europeu de democràcia popular, com a Observador Internacional".

Jan Jambon, actual representant flamenc a la taula de negociacions per la constitució del govern Belga, també ha confirmat la seva col·laboració. "Després de participar com Observador Internacional en la gran onada del passat 25 d'abril -ha exposat- li vaig confirmar aquell mateix dia a l'Anna Arqué la meva participació per al gran tancament del procés de la consulta" del 10 d'abril.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat