Indica publicitat
Dimecres, 15 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Divendres, 25 de de maig del 2007 | 17:36
Notícia · Societat civil

Torna la Festa per la Independència, enguany a Sabadell


Després de tres anys sense celebrar-se, enguany torna la festa que Endavant organitza per reivindicar, una vegada més, la independència dels Països Catalans i fer-ho en un marc que combina lleure i formació. A l’estil d’altres trobades d’aquest tipus, habituals en el calendari de l’esquerra independentista, durant un llarg cap de setmana s’han programat xerrades, concerts, taules rodones, fires d’entitats, espectacles de cultura popular, així com actes polítics i una manifestació. La companyia teatral “A Duet” serà l’encarregada d’encetar les activitats el dijous 31 de maig. El divendres al vespre, al Casal Pere Quart s’abordaran qüestions relacionades amb la dona, la immigració i la precarietat, i posteriorment hi haurà un dels plats forts de la jornada, el concert que oferiran Miquel Gil i Feliu Ventura al pavelló OAR.

L’endemà serà el dia més complet, amb xerrades com la que oferiran el líder de Batasuna Joseba Alvarez i l’escriptor Heinz Dieterich, dinar popular i concerts. Al vespre, una manifestació recorrerà els carrers de Sabadell en defensa de l’autodeterminació, que finalitzarà un acte polític en què, a més dels organitzadors hi participaran Maulets i la Cajei, en una demostració de la cada vegada més habitual bona sintonia entre aquestes organitzacions.

Finalment, diumenge es tractarà la defensa del territori i les formes de coordinació possibles per fer-la eficaç i, després d’un dinar popular i l’actuació del cantautor Cesk Freixes e spresentarà el nouprojecte de Casal Independentista de la capital del Vallès Occidental.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat