Indica publicitat
Dijous, 9 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Divendres, 16 de de maig del 2014 | 19:10
Opinió
Miquel Sellarès
Periodista

General Cassinello, Catalunya no es deixarà entabanar de nou

Vostè va ser el veritable artífex del retorn del president Tarradellas. Però les noves generacions catalanes de la transició democràtica i posteriors no són aquells catalans acomplexats i temorosos de després d'una dictadura feixista.

Vostè, que encara deu tenir accés a informació contrastada, sap que la Catalunya actual, la del 2014, no té res a veure amb la que vostè hàbilment va domar i reconduir. Vostè a fet un article i ha publicat uns raonaments a La Vanguardia, anomenat Tarradellas. És això una innocentada o és una estratègia desinformada? Qui li comprarà els continguts del seu article? 

Els serveis d'intel·ligència actuals d'Espanya, que vostè va dirigir, actuen ara sense remor de sabres, una remor que avui és intolerable en una Unió Europea i una OTAN. I aquests serveis tenen una coneguda incompetència vers la qüestió catalana: encara es creuen que parlant amb quatre lobbistes i amb els poderosos del passat es pot aturar la voluntat de Catalunya sense oferir ni una miserable tercera via --que ni existeix ni se l'esperen.
No s'esforci ni es faci il·lusions, la 'jugada Tarradellas' que tan bé va sortir-li a vostè i a Espanya ara no és possible"
General, faci un servei al futur i adverteixi l'Estat que cal assimilar el gran canvi en la societat catalana, una societat que sap que, per dignitat i supervivència, ha d'ésser un país normal amb un Estat nou independent o tan dependent com els altres. Un estat sense les xacres de la corrupció ni els vicis dels poderosos.

General, la història li agrairia que, amb la seva visió estratègica del passat, vostè avisi l'Estat que ara no es pot tornar a colar un gol a Catalunya: ara és hora de reconèixer la necessitat d'un pacte d'igual a igual, per a caminar junts com a bons veïns, construint entre tots i per als nostres néts una Europa forta sense pàtries assimiladores.

General Cassinello, no s'esforci ni es faci il·lusions, la jugada Tarradellas que tan bé va sortir-li a vostè i a Espanya ara no és possible. El poble català està madur per a la sobirania i per la seva dignitat nacional. I no es deixarà entabanar de nou.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Més opinions de Miquel Sellarès
Miquel Sellarès
Periodista
Opinió · Política catalana
Ara l'Estat no té un "Tarradellas"
Opinió · Política catalana
Forcadell: La línia vermella
Opinió · Política catalana
2017: Mobilització, disciplina i discreció
Opinió · Cultura i mitjans de comunicació
Siguem seriosos i reforcem TV3
Opinió · Política catalana
PP, Ciutadans i el PSOE: "Todo por la Pátria"
Opinió · Política catalana
Un pas endavant: Ara tots ferms !
Opinió · Política catalana
Puigdemont-Junqueras gaudiu de tot el meu suport i la meva confiança!
Indica publicitat