En el discurs d'inauguració del 16è Congrés de CDC, el president Jordi Pujol es va definir al rol de Convergència en els anys que venen d'aquesta manera: serem la tropa de xoc.
Massot i Muntaner és filòleg, historiador i editor i destaca per la seva obra historiogràfica extensa i pel seu paper com a editor des de l'Abadia de Montserrat.
El programa que emet TV3 cada dia va néixer ara fa dues dècades però els seu objectiu principal roman al llarg del temps per tal d'aconseguir arribar a àmplis sectors socials.
Carmen Chacón –la lletra n se la va afegir ella quan volia liderar el PSOE– està entregada a la causa de salvar dels seus propis errors el règim socialista d'Andalusia. Aquesta setmana s'ha abocat a demanar el vot per José Antonio Griñán –ella li diu Pepe– avisant els andalusos que si no ho fan els cauran a sobre totes les plagues de la dreta, hagudes i per haver.
La directora de TVC, Mònica Terribas, ha demanat protegir la televisió pública del país per defensar "qui som realment" davant dels qui creuen o ens volen fer creure "que no som".
Donar-se de baixa del butlletí
Si vols donar-te de baixa del butlletí clica al següent enllaç aquí