Indica publicitat
Dijous, 9 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dilluns, 13 de de desembre del 2010 | 16:54
La fotografia · Societat civil

Jornada de reflexió de l'Opinió Catalana

Barcelona · El passat dissabte 11 de desembre, en un cèntric hotel de Barcelona, es va desenvolupar la jornada interna de l'Opinió Catalana, en la que hi van assistir el 78% dels socis d'aquesta entitat, formada per periodistes, universitaris i intel·lectuals de diferents tendències polítiques del país, units, però, per la seva voluntat de construir la nació catalana.

La primera part del debat fou analitzar els resultats del 28-N i les seves conseqüències, així com l'esdevenidor de la nació, i quines seran les estratègies per avançar. La segona part de l'assemblea es discutí el pla estratègic que després d'algunes aportacions fou aprovat per unanimitat.

L'Opinió Catalana es ratificà en la seva línia de treball intern creant coincidències i complicitats.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat