Indica publicitat
Dimecres, 8 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dijous, 12 de de febrer del 2009 | 17:49
Notícia · Comunicació

La Plataforma per la Llengua celebra el Premi Nacional de Cultura al nou número de La Corbella

Barcelona · La nova edició de la revista de la Plataforma per la Llengua, La Corbella, es congratula en aquest número del recent Premi Nacional de Cultura 2008 a la Projecció Social de la Llengua Catalana que ha rebut l'entitat recentment. La publicació compta també amb una entrevista a Joan Pere Le Bihan, Director General de la Bressola, i amb diverses notícies d'actualitat sobre els darrers actes que ha fet l'entitat per promocionar l'ús del català i acostar-lo als immigrants.


En aquest sentit, La Corbella ha entrevistat a Javid Mughal, director del setmanari el Mirador dels Immigrants, una associació que, en declaracions de Mughal, "pretén fer de pont entre dues cultures: una comunitat de fora (pakistanesa) i la comunitat d'acollida". La revista de la Plataforma també repassa actes com el Català Means Feeling', en què més de 800 estudiants d'intercanvi van poder conèixer la realitat social i cultural del país.

La Corbella també fa un repàs, amb diferents testimonis, dels 15 anys que l'entitat va celebrar recentment.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat