Indica publicitat
Divendres, 10 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Divendres, 10 de de juliol del 2009 | 13:44
Opinió · Política

L'Esquerra que suma

Barcelona · Un any després del congrés nacional d'Esquerra Republicana en que es va escollir una nova direcció (un episodi convuls i extremadament publicitat als mitjans), la direcció d'Esquerra amb Puigcercós i Ridao al capdavant han fet el pas cap a l'Esquerra que suma, incorporant a l'Executiva Nacional persones de diferents sensibilitats.

Segurament es pot fer algun pas més per tal que la direcció sigui encara més plural, que reculli totes les maneres d'entendre Esquerra, però és indubtable que la direcció escollida dissabte és més representativa de la militància i, en conseqüència, de la societat. El partit va tancant ferides, es va enfortint i cohesionant.

Això no hauria estat possible sense el gest de Josep-Lluís Carod-Rovira d'avalar Puigcercós com a proper candidat d'Esquerra a la Presidència de la Generalitat. Un acte d'alçada política que s'ha confirmat aquest passat dissabte amb l'elecció formal del candidat i amb la publicació d'un article de Carod-Rovira titulat "Joan, és la teva hora!" a l'Esquerra Nacional. Un candidat d'unitat i una direcció unida.

El primer pas imprescindible per recuperar la confiança de la ciutadania, per créixer i sumar noves adhesions al projecte independentista, per aconseguir enfortir aquesta eina per a l'alliberament nacional i el progrés social que és Esquerra Republicana de Catalunya.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Més opinions de
Opinió · Política catalana
Dos judicis... o un?
Opinió ·
Viatge a la pròpia responsabilitat
Opinió · Política
La llengua un objectiu prioritari
Opinió · Societat civil
Mobilitzacions virtuals
Opinió · Política
TV3PV: qui pagarà la multa?
Opinió · Política
Política exterior
Opinió · Política
La fermesa de Felip Puig
Indica publicitat