Indica publicitat
Dimecres, 8 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dijous, 15 de de novembre del 2012 | 19:18
Llibres / revistes

Cop de CUP

La CUP es presenta per primera vegada a unes eleccions al Parlament català i té tots els números d'entrar-hi. Les enquestes auguren de 0 a 3 diputats, un xifra que, ja prèviament, els ha coronat com el premi revelació de la propera jornada 25-N.

Aprofitant aquesta embranzida, David Fernàndez i Julià de Jòdar s'han proposat publicar Cop de CUP, un llibre 400 pàgines que explica la història de la Candidatura d'Unitat Popular. El monogràfic també exposa diferents visions sobre l'alternativa independentista de la Unitat Popular. El llibre és editat per Edicions 62.

David Fernàndez (1974) és un reconegut activista vinculat als moviments populars i a l'Esquerra Independentista, periodista d'investigació i fundador de l'Ateneu La Torna de Gràcia. Julià de Jòdar (1942) és un badaloní de formació enginyer tècnico-químic i llicenciat en història moderna i contemporània, amb estudis sobre teatre i amb una extensa carrera com a escriptor.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat