Indica publicitat
Dijous, 9 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dimecres, 2 de de desembre del 2009 | 16:18
Notícia · Comunicació

Els diaris locals i comarcals paren el cop

Barcelona · La cinquena onada del Baròmetre de la Comunicació ha constatat que la premsa comarcal, a diferència de les grans capçaleres del país, està aguantant la sotragada de la crisi i creix en lectors. D'aquesta manera, els diaris comarcals de pagament han augmentat la darrera onada en 24.000 lectors, una pujada suau, i arriba, amb la suma de tots els rotatius, als 862.000.


Segons les dades del Baròmetre, el diari El Punt passa de 148.000 a 150.000 lectors; el diari Segre n'augmenta 4.000, situant-se amb 104.000; i Regió 7, amb marcada diferència, passa de 45.000 a 55.000. Aquestes publicacions diàries encapçalen les llistes a comarques. El Punt lidera el rànquing a Girona, amb 112.000. A les terres de Ponent, el diari Segre compte amb 102.000 lectors, i Regió 7 manté la seva posició destacada a la Catalunya central, amb 52.000 lectors.

A Catalunya, els bisetmanaris El 9Nou i Hora Nova mantenen el número de lectors, amb 119.000 i 23.000, respectivament.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat