Indica publicitat
Dijous, 9 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dilluns, 22 de de març del 2010 | 15:30
Notícia · Política

Anticatalanisme i antisionisme

Barcelona · L'editorial Duxelm acaba de publicar el llibre Anticatalanisme i antisionisme, avui de Jaume Renyer prologat per Joan B. Culla, un llibre sobretot valent però també necessari a una societat com la catalana, acomplexada per la problemàtica a l'Orient Mitjà i la malaltia proarab de l'espanyolisme. I tanmateix, dir valent no hauria de ser necessari a una societat plenament democràtica, perquè els arguments israelians i els palestins haurien de poder-se exposar de manera igualitària i normalitzada.

Amb aquest monogràfic, l'autor analitza les causes profundes que provoquen l'antisionisme a Catalunya, i estudia com, des de l'extrema esquerra fins l'ultradreta, es comparteix i s'instiga l'odi contra l'Estat d'Israel. Estem davant, doncs, d'una obra imprescindible per reconèixer les arrels comunes que presenten l'anticatalanisme i l'antisionisme, i la manera com aquest sentiment és manipulat per bona part de l'espanyolisme més visceral per coartar els drets i les llibertats nacionals dels catalans.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat