"Rajoy i Rubalcaba s'hi juguen a les eleccions del 25-M el liderat intern i com encaren les municipals i autonòmiques del 2015".
El periosita Ferran Casas ha dit que les del 25-M són "per al PP i el PSOE, les primeres eleccions generals des del 2011".
"Les andaluses, basques i catalanes eren assajos parcials. Rajoy i Rubalcaba s'hi juguen el liderat intern i com encaren les municipals i autonòmiques del 2015" ha reblat a l'article R & R, al rescat. "Catalunya votarà condicionada --ha continuat-- pel debat sobiranista, però, com al conjunt d'Espanya, també per una crisi que no se'n va. Europa com a subjecte polític no motiva per més que triem substitut a Durão Barroso".
Sobre l'economia i el rescat Casas ha dit que "en són responsables Rajoy, president quan es va produir, i Rubalcaba, vicepresident de Zapatero i director de la sala de màquines de la Moncloa", i ha sentenciat que ara "se'n desentenen i miren de salvar els mobles del bipartidisme sorgit de la Transició, que emet símptomes d'esgotament i del qual són un producte genuí". "En això aniran a l'una" ha conclòs.