Indica publicitat
Divendres, 10 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dijous, 2 de de juny del 2005 | 00:00
Notícia · Comunicació

El baròmetre de la comunicació, en marxa

La Fundació Comunicació i Cultura, que ha de gestionar el baròmetre, ha acordat posar en marxa les comissions de treball per acabar-lo d’ajustar a la participació dels diferents mitjans de comunicació.
S’espera que els propers dies hi hagi un acord del govern de la Generalitat per donar suport a la Fundació, ja s’han reunit la comissió de ràdio i televisió, dia 18 de març; el 26 la de premsa i publicacions periòdiques i, el mateix dia, la de sociolingüística; i, finalment, el dia 31 la d’Internet i noves tecnologies. L’objectiu central d’aquestes comissions és acabar de validar el qüestionari del baròmetre per tal d’ajustar-lo a les necessitats dels propis mitjans de comunicació. També s’ha acordat demanar un+a reunió amb l’EGM per intercanviar punt de vista.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat